Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
En aquests moments s'estan fent diversos escorcolls domiciliaris, i es preveuen nombroses detencions
57
Agents de la Guàrdia Civil duen a terme aquest dissabte un nou operatiu contra el tràfic de drogues a l’illa d’Eivissa.
Segons ha informat l’Institut armat, s’està investigant una organització criminal implicada en el tràfic de drogues i el blanqueig de capitals. Durant aquest dissabte es practicaran diversos escorcolls domiciliaris en diferents localitats de l’illa en els quals es preveu nombroses detencions i la confiscació de substàncies estupefaents.
Aquesta mateixa setmana, un altre operatiu contra el tràfic d’estupefaents a Eivissa es va saldar amb, almenys, 11 detinguts.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar