En les darreres 24 hores, hi ha hagut 4.500 casos positius de coronavirus i en els darrers set dies, 256 morts
Un nou repunt de contagis per coronavirus a Espanya. Sanitat ha registrat, en les darreres 24 hores, 4.500 casos positius de coronavirus i en els darrers set dies, 256 morts.
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha assegurat que ara hi ha més mitjans i més coneixements sobre la malaltia. Això ha possibilitat una menor pressió sanitària que a l’inici de la pandèmia. Per altra banda, a partir de dilluns, la Comunitat de Madrid tendrà noves restriccions.
Es destaca la limitació de 10 persones en reunions tant en l’àmbit públic com privat. També es redueix al 60% l’ocupació en les noces, funerals, en llocs de culte i cementeris. Les mesures es revisaran cada quinze dies.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici