Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Des del 2020 a Palma s'han incrementat gairebé un 28% els quilos de rastre que s'han reutilitzat. El 2020 varen ser 36.500 quilos i l'any passat 46.700
La Fundació Deixalles té un nou taller per a petits estris de cuina i decoració. S’ha organitzat perquè són molts els objectes d’aquest tipus que hi arriben i perquè també tenen molta sortida. La Fundació La Caixa ho finança, i hi treballen 5 persones.
La venda de productes de segona mà augmenta. Des del 2020 a Palma s’han incrementat gairebé un 28% els quilos de rastre que s’han reutilitzat. El 2020 varen ser 36.500 quilos i l’any passat 46.700. Per això s’ha creat aquest nou taller d’estris de cuina, també vaixelles i accessoris decoratius. Aquí arriben tot tipus d’objectes que es trien i s’organitzen. I en aquestes caixes es col·loquen per després recuperar-los.
Una tasca que té, a més, un vessant social, perquè són treballadors amb risc d’exclusió i amb l’oportunitat de treballar les seves habilitats.
En aquest racó de la Fundació netegen els articles, i els etiqueten amb el preu corresponent. Hi ha productes a partir de 50 cèntims. Ara també es poden comprar a través del web.
També físicament a la botiga, on, a més d’aquests articles de rastre, es pot adquirir qualsevol cosa per decorar o moblar una casa.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors