Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La divisió nacional entre manifestats i els cossos policials i els defensors del president Donald Trump, cada vegada es fa més palesa
Les imatges es repeteixen a ciutats de diferents punts dels Estats Units. A Rochester, a l’estat de Nova York, les protestes aquesta nit passada les provocava l’aparició aquesta setmana de les imatges de l’arrest de Daniel Prude. Un nou cas i especialment cruent, de violència policial contra un home negre, que va succeir al mes de març.
El moviment Black Lives Matter i les manifestacions que han pres força des del mes de maig quan casos com els de Breonna Taylor, a Louiseville, o George Floyd, a Minneapolis, continuen tenint lloc de costa a costa.
La divisió nacional que s’hi viu entre aquests manifestats i els cossos policials i els defensors del president Donald Trump és fa cada vegada més palesa als carrers.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat