El col·lector d’aigües residuals que comunica amb l’estació depuradora de Sant Antoni ha patit una nova avaria. El consistori ha comunicat a Abaqua la ruptura que s’ha produït al mateix punt on hi va haver una avaria el mes passat
Sant Antoni i Sant Josep reclamen una solució urgent i recorden que és una infraestructura que té més de 40 anys d’antiguitat i que ja s’ha romput 3 vegades enguany.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa