El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
L'empresari acusa aquest testimoni protegit de dir mentides en les seves declaracions
L'empresari Bartomeu Cursach a la seva sortida dels jutjats de Via d'Alemanya de Palma. /EFE
153Continuen els episodis d’amenaces contra alguns testimonis protegits del cas Cursach. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, un dels testimonis clau ha presentat una denúncia davant el jutjat d’instrucció número 8 de Palma on explica que el passat dissabte un home li va escopir a la cara mentre treia doblers d’un caixer automàtic. La víctima assegura que també el varen insultar al mig del carrer. Assegura també que en aquest episodi participaren tres persones; una d’elles és l’home que la setmana passada li va pegar un cop de puny i li va rompre una dent. L’entorn de l’empresari Tolo Cursach acusa aquesta víctima de dir mentides en les seves declaracions per perjudicar el magnat de l’oci nocturn.
Aquest testimoni protegit també ha presentat una queixa davant el Col•legi d’Advocats de les Balears perquè dos lletrats personats a la causa han publicat el seu nom a través d’una coneguda xarxa social. En altres denúncies, l’home apunta també que persones properes a Cursach li han oferit doblers per canviar la seva declaració i exculpar l’empresari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa