Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'empresari acusa aquest testimoni protegit de dir mentides en les seves declaracions
L'empresari Bartomeu Cursach a la seva sortida dels jutjats de Via d'Alemanya de Palma. /EFE
35Continuen els episodis d’amenaces contra alguns testimonis protegits del cas Cursach. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, un dels testimonis clau ha presentat una denúncia davant el jutjat d’instrucció número 8 de Palma on explica que el passat dissabte un home li va escopir a la cara mentre treia doblers d’un caixer automàtic. La víctima assegura que també el varen insultar al mig del carrer. Assegura també que en aquest episodi participaren tres persones; una d’elles és l’home que la setmana passada li va pegar un cop de puny i li va rompre una dent. L’entorn de l’empresari Tolo Cursach acusa aquesta víctima de dir mentides en les seves declaracions per perjudicar el magnat de l’oci nocturn.
Aquest testimoni protegit també ha presentat una queixa davant el Col•legi d’Advocats de les Balears perquè dos lletrats personats a la causa han publicat el seu nom a través d’una coneguda xarxa social. En altres denúncies, l’home apunta també que persones properes a Cursach li han oferit doblers per canviar la seva declaració i exculpar l’empresari.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061