Hi ha una dotzena de ferits, almenys, per l'impacte de míssils
Foto: Ilia Yefimovich / dpa / Europa Press.
401Almanco 12 persones es troben ferides, en estat crític, i una quarantena, entre lleu i moderat, a Tel-Aviv, per l’impacte de míssils de l’Iran sobre habitatges residencials. Les forces iranianes han llençat, aquest dissabte de matinada, una nova onada d’artefactes explosius, manco d’un centenar. Diu Israel que la major part han estat interceptats. Els Estats Units han col·laborat en la defensa.
Els atacs iranians miren de respondre a l’atac més gros de la història d’Israel contra el seu gran enemic d’anys a la regió, l’Iran. Segons fonts israelianes, l’atac tornava a tenir com a objectiu infraestructures i persones, militars i científiques, relacionades amb la carrera del règim dels aiatol·làs per tenir la bomba atòmica.
En els bombardejos d’Israel sobre Iran d’aquest dijous, varen morir el cap de l’Estat Major de les Forces Armades Iranianes i el cap de la Guàrdia Revolucionària, d’acord amb fonts israelianes. El primer ministre, Benjamin Netanyahu, ha dit que els atacs continuaran com a resposta a anys d’amenaces de l’Iran de destruir Israel i el seu programa per desenvolupar armes nuclears.
Mentrestant, l’Assemblea General de l’ONU ha aprovat una resolució que exigeix un alto el foc immediat, incondicional i permanent a Gaza. La proposta, impulsada per Espanya i Palestina, ha tirat endavant, tot i els vots en contra dels Estats Units i Israel. El text també exigeix l’alliberament dels ostatges i l’entrada d’ajuda humanitària. Malgrat tot, més de 60 palestins han mort les darreres hores mentre esperaven per rebre ajuda humanitària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades