Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquesta disciplina de sala, un compte pendent per a la Federació Balear; només hi ha competició federada a Menorca
Aconseguir federar els equips femenins de futbol sala és una de les fites pendents de la Federació Balear. De moment només s’ha aconseguit a Menorca. Un dels seus equips és l’Atlético Mercadal, on ha aterrat Núria Pons, una apassionada de l’esport.
La passió amb la qual una persona descobreix i s’enganxa a un esport és directament proporcional a la motivació vital d’aquesta. Així succeeix amb la nostra següent protagonista, que ha trobat en el futbol sala la seva raó de ser.
Na Núria Pons és una al·lota d’es Migjorn Gran que, als desset anys, és pura inquietud esportiva. Des de fa uns mesos, la seva curiositat per provar noves activitats físiques l’ha portat a incorporar-se a l’equip federat d’Es Mercadal.
La seva relació amb la pilota ha partit de zero, però ho supleix amb actitud i implicació. De moment ja ha tingut l’oportunitat de jugar una final de Copa. El recorregut de na Núria al futbol de sala ensopega amb la realitat d’aquesta modalitat a Balears. Equips federats femenins, només n’hi ha a Menorca. Des de la federació no es resignen.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic