El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El projecte guanyador rebrà 8.000 euros, se'n farà una exposició i se n'editarà un llibre
190
El termini de presentació de projectes per aoptar al Premi Mallorca de Fotografia Contemporània s’ha obert aquest diumenge i es tancarà el 17 d’agost, segons ha informat el Consell insular. Tots els tràmits d’inscripció es poden fer al web de la institució.
El premi està dotat amb 8.000 euros per al projecte guanyador, a més de la participació en una exposició i l’edició d’un llibre.
Les candidatures han d’incloure un mínim de quinze imatges, un títol, una “sinopsi conceptual” i qualsevol altre document definitori de la idea. Els fotògrafs que presentin els seus projectes han d’aportar així mateix un portafoli amb almenys trenta imatges d’altres treballs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits