Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Hi ha vacants a Palma, Campos, Costitx, Santanyí i Formentera i els alumnes admesos s’incorporaran a classe el mes de novembre
109
La Conselleria d’Educació i Universitats ha obert un període extraordinari d’escolarització per a infants de 0-3 anys amb la creació de 299 noves places. A Palma hi ha un total de 186 places vacants repartides entre els centres CIDE, amb 28 places; Nuestra Señora de la Consolación, 37; CEI Kaia, 55; CEIP Anselm Turmeda, 30 i CEIP Son Pisà, 36. També disposen de places vacants el CEIP Joan Veny i Clar de Campos, amb un total de 36 places; el CEIP Nadal Campaner Arrom de Costitx, amb 30 places, i el CEIP Mare de Deu de la Consolació de Santanyí, 10 places. A Formentera, el CC Virgen Milagrosa té 37 places disponibles.
La resolució s’ha publicat aquest dissabte. En aquest nou procés d’escolarització extraordinari poden participar-hi tots els alumnes, tant els que no es varen presentar o no obtingueren plaça al procés anterior, realitzat entre el 22 d’abril i el 3 de maig. També hi són a temps aquells que, tot i tenir una plaça, vulguin sol·licitar-ne una de nova per canviar de centre.
Els alumnes que obtenguin plaça en aquest procés d’escolarització extraordinari s’incorporaran a les aules el dilluns 4 de novembre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora