Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'investiguen una presumpta prevaricació administrativa i un frau a l'administració pública
159
S’ha convocat el judici que ha de determinar si es va afavorir empreses locals en contractes públics, per explotar el Club Nàutic d’Eivissa i amarraments del Port de Maó. En el marc del conegut com a cas Ports, La jutgessa ha tancat la instrucció en què s’ha investigat, per presumpta prevaricació administrativa i frau a l’administració pública, l’expresident de l’Autoritat Portuària, Joan Gual de Torrella, i l’exbatle d’Eivissa, Rafa Ruiz, que feia part del Consell d’Administració en el temps dels fets investigats.
Ara les acusacions, entre les quals tres empreses perdedores en el concurs, hauran de presentar el seu escrit d’acusació, per uns presumptes delictes que suposen pena de presó pels principals investigats. Hi ha involucrades 12 persones més, a part dels esmentats, on també hi ha el president de l’Associació Menorquina d’Empreses Nàutiques, Justo Saura. Francina Armengol, la presidenta de l’executiu balear, que va proposar Gual de Torrella per al càrrec, assegura estar “tranquil·la”.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora