Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Conselleria de Medi Ambient hi ha invertit fins a 28 milions d'euros
D’ençà de la torrentada de Sant Llorenç, no hi ha dia que no s’hi hagi fet feina. La Conselleria de Medi Ambient hi ha invertit fins a 28 milions d’euros.
De la dotzena grossa de ponts per on passa el torrent de Sant Llorenç, només aquest de Son Sureda va fer la seva funció. L’aigua va passar per on tocava: per davall. El varen construir fa més de 100 anys.
Com que només una infraestructura com aquesta podria resistir una altra torrentada, l’Ajuntament ha començat a estudiar noves actuacions, tot i que és conscient que no es podrà fer tot amb un dia, ni durant els pròxims anys.
La Direcció General de Residus ja ha duit 850 tones de residus a abocadors. Tots els materials que s’han pogut retornar al terreny, com els vegetals i materials com terres o graves, s’han escampat per zones que havien quedat descobertes, a fi que tot, torni al seu lloc.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació