A partir de les 22.00 h d’aquest dijous, els cotxes que van des de Palma a Andratx ja podran passar pel túnel de Son Vic i no s’hauran de desviar cap a Peguera. El tram es reobri després d’un mes d’obres de millora a la infraestructura, que es va construir als anys 90 i estava deteriorada. Els conductors habituals de la ruta diuen estar satisfets amb la reobertura.
Tot i això, el carril del túnel en direcció a Palma continua tancat fins a nou avís.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa