CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El catedràtic de dret constitucional de la UIB reclama fer una reforma de la Constitució per resoldre la qüestió catalana
El catedràtic de Dret Constitucional de la UIB, Joan Oliver Araujo, diu que és necessari que es torni a la normalitat constitucional per intentar reconduir els ponts d’entesa entre Catalunya i l’Estat.
Oliver Araujo ha participat aquest dijous en una taula rodona del Club Diario de Mallorca, juntament amb altres analistes per abordar la situació que ha provocat l’1 d’Octubre.
El catedràtic ha insistit que no s’ha activat l’article 155 de la Constitució perquè no ha estat aprovat pel Senat però que algunes de les mesures posades en marxa són similars a si s’hagués aplicat l’article.
Oliver Araujo reclama tornar al diàleg i fer una reforma de la Constitució per resoldre la qüestió catalana.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els fets han ocorregut aquest dijous a la nit
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments