Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
És fora del país, però el parador exacte és, de moment, una incògnita
El rei emèrit és fora del país, però el parador exacte és, de moment, una incògnita, a manca de confirmació oficial per part de la Casa del Rei. Diaris com ABC, duen a l’edició digital que Joan Carles I es troba acollit per la família de multimilionaris Fanjul a la República Dominicana, al Carib, una hipòtesi per la qual també aposta ‘La Vanguàrdia’.
Però diaris digitals com ‘El Confidencial’ asseguren que el rei emèrit s’ha instal·lat a la localitat d’Azeitao, a Portugal, a prop d’Estoril, on Joan Carles ja havia viscut durant alguns anys quan era nin.
Pedro Sánchez sobre el parador de Joan Carles I: “No tenc la informació”
El rei emèrit Joan Carles I està a la Republica Dominicana, segons asseguren alguns mitjans
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats