Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Els pocs dies de festa, en comparació amb altres anys, han fet que les eleccions majoritàries siguin destinacions properes
La llista de possibles destinacions per anar de viatge és ben extensa i cadascú té les seves predileccions. Però el fet que enguany aquest pont hagi quedat en cap de setmana llarg i no en un pont pròpiament dit, de més dies, ha returat, en certa manera, les ganes de sortir dels illencs. Això no lleva, però, que hi hagi hagut força desplaçaments a la Península i a ciutats d’Europa amb les quals tenim vol directe des de les Illes. “Principalment, a Alemanya, França, Àustria, el Regne Unit i Suïssa“, segons ha detallat el president de l’Associació d’Agències de Viatges (Aviba), Pedro Fiol.
Ja per Nadal, amb més dies de festa per poder partir, les previsions apunten a fins a un 10% més de reserves. I, aquí, el que cercam són destinacions amb millors temperatures. De fet, els viatges que tenen més demanda per a les festes són els circuits d’una setmana al Marroc, Turquia i Egipte.
Viatges llargs que durant l’hivern i fora de les vacacions de Nadal, aprofiten, sobretot, els treballadors de temporada que després de l’estiu fent feina, ara tenen lliure.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany