Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
La Guàrdia Civil i la Policia Local han obert una investigació
103
Els incendis forestals deixen 92 hectàrees cremades durant el 2021
La Guàrdia Civil i la Policia Local han obert una investigació per l’onada d’incendis que va afectar la nit de dijous al nucli urbà de Sant Antoni, cremant la carpa municipal i diversos vehicles i contenidors.
Segons han informat des del Consistori, el primer incendi es va originar a les 22.00 hores a la carpa municipal situada en el cèntric Passeig de ses Fonts, on aquest cap de setmana s’havia de celebrar la Fira del Disc.
Policia Local, Bombers, Guàrdia Civil i Protecció Civil van intervenir en l’incendi, que va poder ser controlat sense que es produïssin altres danys materials.
Durant la nit, també va haver-hi un incendi en el dipòsit de vehicles de les antigues dependències de la Policia Local, on un foc iniciat en uns rostolls va afectar tres cotxes, han detallat des del Parc Insular de Bombers.
Des del Consistori també apunten altres tres incendis en tres punts de contenidors, situats als carrers Vara de Rei, Catalunya i Lepant.
Un altre vehicle i un altre contenidor també van cremar durant la nit de dijous, segons informen Bombers d’Eivissa, que van haver de sortir fins a cinc ocasions, entre les 23.00 i les 6.00 hores, per apagar els incendis.
La Policia Local de Pollença investiga diversos incendis en contenidors de fems
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases