Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Guàrdia Civil i la Policia Local han obert una investigació
Els incendis forestals deixen 92 hectàrees cremades durant el 2021
La Guàrdia Civil i la Policia Local han obert una investigació per l’onada d’incendis que va afectar la nit de dijous al nucli urbà de Sant Antoni, cremant la carpa municipal i diversos vehicles i contenidors.
Segons han informat des del Consistori, el primer incendi es va originar a les 22.00 hores a la carpa municipal situada en el cèntric Passeig de ses Fonts, on aquest cap de setmana s’havia de celebrar la Fira del Disc.
Policia Local, Bombers, Guàrdia Civil i Protecció Civil van intervenir en l’incendi, que va poder ser controlat sense que es produïssin altres danys materials.
Durant la nit, també va haver-hi un incendi en el dipòsit de vehicles de les antigues dependències de la Policia Local, on un foc iniciat en uns rostolls va afectar tres cotxes, han detallat des del Parc Insular de Bombers.
Des del Consistori també apunten altres tres incendis en tres punts de contenidors, situats als carrers Vara de Rei, Catalunya i Lepant.
Un altre vehicle i un altre contenidor també van cremar durant la nit de dijous, segons informen Bombers d’Eivissa, que van haver de sortir fins a cinc ocasions, entre les 23.00 i les 6.00 hores, per apagar els incendis.
La Policia Local de Pollença investiga diversos incendis en contenidors de fems
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca