Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La mostra ofereix un recorregut per tres moments claus a la vida del fotògraf mallorquí
On d’oncològic, Ti de Titàn i Pla, de plantes. Amb aquest joc de síl·labes i paraules explica Pepe Cañabate el títol de mostra que s’exposa aquests dies a la Fundació Coll Bardolet, a Valldemossa, i que ha anomenat Ontipla. Es tracta d’un conjunt de tres sèries fotogràfiques que han marcat la vida de l’artista mallorquí. La mostra es distribueix en sales diferents on s’exposa cada una de les sèries. Així, a la sala Onco s’exhibeixen una quarantena de preses i ‘selfies’ que retraten el càncer que va patir l’any 2007. Molt a prop, a la sala Titán hi trobam un conjunt d’autoretrats fets amb una càmera estenopeica, fruit del cansament del món digital i enmig d’una tornada a la creació més pausada, reflexiva i orgànica. La mostra es completa a la sala Plants, on Cañabate exposa un grapat d’obres on mescla la tècnica analògica i la dital i experimenta amb el color afegit sobre originals fetes en blanc i negre.
Malgrat la força que emet cada una de les seves preses, Pepe Cañabate entén cada fotografia com a part d’un conjunt. Imatges que construeixen un relat i que són alhora el testimoni d’un dels grans fotògrafs del nostre arxipèlag.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç