Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
És la segona fase del desmantellament d'una xarxa de falsificació documental
Imatge d'arxiu.
135La Policia Nacional a Palma ha detingut onze persones suposadament implicades en una estafa. És la segona fase d’un operatiu que ha desmantellat una xarxa que falsificava documentació per la retirada d’escombraries d’una obra, que hauria defraudat 176.000 euros a una empresa. Es va detectar quan la promotora va fer una auditoria interna, en trobar un increment desproporcionat del cost pressupostat per al transport i abocament dels residus.
De la cinquantena d’autoritzacions expedides, els detinguts les haurien convertit en més de 780. Varen subcontractar transportistes per fer les feines, tot i que aquests no sabien que es tractava de documents falsos.
Aquests detinguts se sumen a uns altres 10 arrestats per fets similars i que haurien defraudat 150.000 euros a una altra empresa. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora