Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Dels 20 positius en coronavirus registrats als geriàtrics de Menorca, ara només n'hi ha un
56
Aquest dimarts hem de lamentar una nova mort a Menorca, l’onzena. Es tracta d’un home de 78 anys que es trobava ingressat a l’Hospital Mateu Orfila, i que tenia patologies prèvies. Però també tenim bones notícies, i és que continuen baixant els casos a Menorca. Dels 109 que acumula l’illa, ja només en queden, atenció, 9 pacients actius. Per tant, ja s’han curat el 82% dels pacients. És el quart dia sense contagis i la xifra més baixa d’hospitalitzats, en total 7, i ja només queda un pacient fent seguiment des de casa seva.
De fet, dels 20 positius registrats als geriàtrics de Menorca des que va començar la crisi sanitària, ja només hi queda un malalt. Es tracta d’una resident del geriàtric des Mercadal. Així s’ha constatat durant les proves que s’han començat a realitzar a totes les residències de l’illa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució