Operació antidroga al centre del nucli urbà de Sant Antoni de Portmany. Ja han detingut vuit persones a un edifici del carrer del General Balanzat. S’hi escorcollen dos domicilis del mateix bloc.
Des de les 8 h, agents de la Guàrdia Civil desenvolupen aquesta operació contra el narcotràfic i delictes contra el patrimoni. No es descarten noves detencions, segons fonts de la investigació n’hi hauria almenys una quinzena de presumptes implicats arrestats.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular