Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Policia Nacional recull documentació a la SGAE i a televisions autonòmiques
La Policia Nacional du a terme aquest dimarts una operació que investiga suposats fraus en contractes de la Societat General d’Autors i Editors (SGAE) i que afecta televisions autonòmiques.
Es tracta d’un suposat entramat que es dedicaria a crear música de baixa qualitat i enregistrar presumptament falsos arranjaments, que s’emetia en programes de televisions de diferents cadenes, durant la matinada, generant drets de propietat intel·lectual i per tant ingressos milionaris. La Policia Nacional ha recollit aquest dimarts documentació a la seu de l’SGAE i a diferents televisions autonòmiques.
La SGAE ha emès un comunicat en el qual informa que està oferint tota la informació i col·laboració per ajudar en la investigació d’uns fets ocorreguts entre els anys 2006 i 2011. Segons l’entitat, la investigació no afecta l’SGAE com a societat, sinó alguns dels seus associats i un extreballador. Afegeixen que la trama investigada per ordre de la Fiscalia tenia com a objectiu aprofitar-se del repartiment dels drets d’autor que paguen les televisions en la franja nocturna, pràctica coneguda com “La roda”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat