L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Digitalització, intel·ligència artificial i eficiència energètica, prioritats d'inversió
Optimisme entre els empresaris de les illes pel moment econòmic actual. L’Informe Perspectives Illes Balears 2024, elaborat per la consultora KPGM i la CAEB, certifica que 8 de cada 10 enquestats preveu incrementar la facturació enguany. Aquestes bones sensacions es moderen un poc quan els demanen pel futur a curt termini.
El 64% dels empresaris enquestats considera que el seu negoci es troba en una situació bona o excel·lent. Això és un 16% més que l’any passat. De cara al 2024, les dades desprenen una certa sensació d’haver tocat sostre. Només un 31% dels enquestats creu que el seu negoci anirà a millor, una xifra cinc punts inferior a la de l’any passat. Amb tot, les sensacions per a enguany son molt positives.
L’optimisme es tradueix en bones perspectives de facturació. El 82% dels enquestats preveu incrementar-la, un 11% més que la mitjana estatal. En canvi, pel que fa a l’ocupació només el 38% preveu ampliar plantilla, dos punts menys que a la resta de l’Estat. La captació i retenció del talent, precisament, és una de les principals preocupacions dels empresaris.
El 62% dels enquestats preveu incrementar les inversions en els seus negocis. Les prioritats seran, en aquest ordre, la digitalització i la intel·ligència artificial, l’eficiència energètica i la formació. Entre les amenaces a curt termini, assenyalen la situació geopolítica i el cost de l’energia. A la classe política li reclamen mesures contra la inflació, seguretat jurídica i una disminució de la pressió fiscal.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues