Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'escriptor català presenta el seu darrer llibre i ofereix una xerrada amb estudiants de l'IES Ses Estacions
Oriol Canals és el director de negocis del diari ARA. Una feina que combina amb la d’escriure. De fet, ja ha publicat fins a quatre novel·les, totes del gènere negre. Avui, però, s’ha enfrontat a una tasca manco habitual en el seu dia a dia i ha oferit una xerrada sobre la seva feina com a escriptor davant una cinquantena d’alumnes de primer de batxillerat a l’IES Ses Estacions.
Allà els ha explicat com treballa a l’hora de crear les històries que umplen els seus llibres i els ha encoratjat a llegir i deixar-se seduir per les paraules, la lectura i també l’escriptura. Tot, en poc més d’una hora.
Aquesta xerrada és una de les activitats que s’emmarquen dins la programació de Febrer Negre, que se celebra aquesta setmana a Palma. En el marc d’aquest cicle, Canals ha presentat, acompanyat de Sebastià Alzamora, el seu darrer llibre No dormiràs.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut