Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El president de l'Hestia Menorca considera que l'actual escenari sanitari ho hauria de permetre i que el pavelló està preparat per complir els protocols més exigents
Oriol Segura, president de l’Hestia Menorca des de la seva fundació, és optimista tot i la incertesa que envolta el dia a dia de qualsevol projecte esportiu professional. El pavelló, diu, està preparat per a complir qualsevol protocol i creu que, en l’actual escenari sanitari, a Menorca s’haurien de poder jugar partits amb públic.
Oriol Segura no es perd cap detall de l’actualitat de l’Hestia Menorca en qualsevol àmbit, tot i estar acompanyat d’un equip directiu eficient. El missatge de l’empresari català davant la tercera temporada a la LEB Plata és clar: feina, compromís i guanyar el màxim possible de partits.
El mandatari està satisfet de la plantilla que s’ha dissenyat i no dubta que complirà amb els objectius fixats.
La pretemporada, en molts aspectes, està condicionada per la crisi del coronavirus. El club, diu Segura, està preparat per aplicar qualsevol protocol, per exigent que sigui. En aquest sentit, el dirigent està convençut que la instal·lació de Bintalfa pot acollir partits amb públic amb les màximes garanties sanitaries.
L’Hestia Menorca ha de fer front a unes despeses fixes, tot i no saber si els partits s’obriran al públic, i aviat activarà la campanya de socis, ajustada als requisits de què disposin les institucions.
D’altra banda, el club segueix pendent que l’aler Drew Guebert rebi els permisos per abandonar els Estats Units i pugui incorporar-se a la pretemporada.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull