Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
López puja per primera vegada a un escenari eivissenc i clausura la seva gira 'Santa Libertad'
El cantant Pablo López va actuar anit a Eivissa. La pluja va respectar l’actuació del malagueny al Recinte Firal.
Un concert que va aconseguir un ple absolut i amb el qual va posar el punt final a la seva gira ‘Santa Libertad’ i la promoció del seu darrer álbum “Camino, Fuego y Libertad’, un treball que consta d’11 temes, els més íntims i emocionals de la seva carrera.
El concert s’emmarca en el cicle ‘Estiu Jove 2019′, organitzat pel Consell d’Eivissa. Tot i haver-la visitat en moltes ocasions, era la primera vegada que el cantant pujava a un escenari a l’illa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo