Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'equip menorquí cercarà davant el Castelló la primera victòria a LEB Or.
67
Pablo Suárez afronta el seu primer any a la categoria de plata del bàsquet espanyol i ho fa amb l’Hestia Menorca. En el que és el primer any del club menorquí a la LEB Or diu el base madrileny que “el projecte de l’Hestia Menorca és molt gran i sòlid, et tracten molt bé, no hi ha diferències respecte a clubs com l’Estudiantes”.
El conjunt menorquí no ha aconseguit guanyar en els dos partits disputats però diu Pablo Suárez que “amb la feina que fa l’equip els bons resultats arribaran aviat”.
Escolta aquí l’entrevista.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic