Un arbre ha caigut damunt tres cotxes a Son Armadams i ha obligat a tallar el carrer
Carrer de Son Armadams, a Palma, tallat per la caiguda d'un arbre. Foto P. Peral
359Palma, amb més d’un centenar d’incidents registrats aquesta matinada, és el municipi de Mallorca més afectat pel temporal de vent. Segons ha informat l’112, la majoria dels incidents gestionats han estat per caiguda d’arbres i despreniments.
Al barri de Son Armadams, un arbre de grans dimensions ha caigut damunt tres cotxes i ha obligat a tallar el trànsit al carrer de Son Armadams.
Al col·legi de La Salle, al barri de Son Rapinya, a Palma, el mur exterior que delimita la zona esportiva ha caigut per la força del vent.

Col·legi La Salle, Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern