Jaime Martínez, batle de Palma, sobre l'anunci del Govern central: "És un disbarat. La gratuïtat ha generat un forat de 15 milions d'euros a Palma"
Foto EMT
418L’Ajuntament de Palma no contempla aplicar la gratuïtat dels busos de l’EMT el 2025 tot i que el Govern central ha assegurat que prorrogarà la subvenció per fer-ho possible. El batle de Palma, Jaime Martínez, ha assegurat que els pressuposts que té previst aprovar aquest pròxim dilluns contemplen el pagament del servei i l’aplicació d’un conjunt de bonificacions, però en cap cas la gratuïtat del servei per a tots els usuaris.
El batle de Palma ha lamentat no disposar d’informació concreta i oficial sobre la pròrroga de la subvenció per part del Govern central: “Tinc la mateixa informació que tenen vostès (en referència a la premsa), que hi haurà una gratuïtat, no se sap de què, si totalitat, si bonificacions, a més durant sis mesos, em pareix un disbarat“.
Jaime Martínez ha afegit que la gratuïtat de l’EMT aquests dos darrers anys “ha generat un forat pressupostari de 15 milions d’euros” i ha afegit que “el transport públic a Palma no ha estat gratuït, és una mentida, l’estat no ens ha cobert (a l’Ajuntament de Palma) la totalitat de la despesa que necessita cobrir l’EMT.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo