Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Segons el regidor de Mobilitat, Toni Deudero, s'ha pres aquesta decisió "per facilitar al màxim la mobilitat del ciutadà, tant en transport públic com amb el seu vehicle"
Activitats, conferències i transport públic gratuït seran les apostes de l’Ajuntament de Palma per a la Setmana Europea de la Mobilitat, que se celebrarà entre els dies 15 i 23 de setembre. El lema d’enguany és “Eficiència energètica: combina i mou-te”.
La Setmana començarà divendres, 15 de setembre, amb el ‘Park(ing) Day’: es buidaran espais d’aparcament a petició d’entitats per tal de fer-hi activitats. Dilluns, dimecres i divendres es faran ponències sobre mobilitat i salut al teatre Mar i Terra. I dimecres, dia 20 de setembre, es commemoraran els 60 anys d’educació viària per part de la Policia Local de Palma.
El Consistori també premiarà les empreses que acreditin que un percentatge alt dels seus treballadors van a la feina sense fer ús del cotxe.
El Dia Europeu Sense Cotxes (divendres, 22), el transport públic de Palma serà gratuït per a tothom. L’Ajuntament, però, no tancarà cap carrer. Segons el regidor de Mobilitat, Toni Deudero, s’ha pres aquesta decisió “per facilitar al màxim la mobilitat del ciutadà, tant en transport públic com amb el seu vehicle”.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys