El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En aquesta fase 3 també es prepararan protocols perquè les barriades puguin celebrar, amb seguretat, les seves festes d'estiu
Que visitar Palma estigui entre els plans dels espanyols que ara preparen les seves vacances.
És l’objectiu de l’Ajuntament de Palma que treballa en diferents campanyes de promoció per impulsar la ciutat com a destí segur.
En el punt de mira, el mercat nacional i, més endavant, també l’alemany. El batle de Palma, José Hila, assegura que “es necessari que arribin turistes, que més hotels puguin obrir i els treballadors tornin al seu lloc de feina”
En aquesta fase 3 també es prepararan protocols perquè les barriades puguin celebrar, amb seguretat, les seves festes d’estiu. A la més popular, la revetlla de Sant Joan, no hi haurà enguany ni concerts, ni correfocs. Sí demanen seny a aquells que s’acostin a les platges.
Fins ara 665 bars i restaurants de Palma han sol·licitat ampliar les seves terrasses per poder obrir amb certa capacitat. Ara podran alçar la persiana també aquells que estan a l’interior dels mercats municipals permanents.
L’empresa municipal de transports recupera gairebé el 100% del servei en aquelles rutes més demandades.
A les piscines municipals s’amplia a 2 el nombre de nedadors que podran compartir carril, i es permetran les reserves a famílies, amb adults acompanyats de fins a dos menors de 14 anys.
També es reforça l’atenció al públic de serveis com les Oficines d’atenció a la Ciutadania, al consumidor, PalmaActiva o el servei d’Atenció Integral a les dones víctimes de la violència de gènere.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle