Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Míriam Tirado, Armando Bastida, Alberto Soler i Julio Basulto han estat per primera vegada junts en un mateix escenari
El Trui Teatre de Palma ha acollilt aquest diumenge un cicle de xerrades sobre educació i salut. Un esdeveniment inèdit per a mares, pares i professionals de la salut física i emocional en la infància.
Quatre professionals de la salut, criança, maternitat i paternitat de gran influència a Espanya, han estat per primera vegada junts en un mateix escenari.
L’escriptora i periodista Míriam Tirado ha aprofitat la seva ponència per explicar les bases de la criança conscient i com dur-ho de la teoria a la pràctica. L’infermer de pediatria Armando Bastida ha aconsellat als pares de nadons criar-los des del sentit comú.
També han intervingut Alberto Soler, qui ha explicat que no hi ha nins bons i nins dolents, i Julio Basulto que ha marcat algunes pautes a tenir en conte per l’alimentació dels més petits.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut