Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Míriam Tirado, Armando Bastida, Alberto Soler i Julio Basulto han estat per primera vegada junts en un mateix escenari
El Trui Teatre de Palma ha acollilt aquest diumenge un cicle de xerrades sobre educació i salut. Un esdeveniment inèdit per a mares, pares i professionals de la salut física i emocional en la infància.
Quatre professionals de la salut, criança, maternitat i paternitat de gran influència a Espanya, han estat per primera vegada junts en un mateix escenari.
L’escriptora i periodista Míriam Tirado ha aprofitat la seva ponència per explicar les bases de la criança conscient i com dur-ho de la teoria a la pràctica. L’infermer de pediatria Armando Bastida ha aconsellat als pares de nadons criar-los des del sentit comú.
També han intervingut Alberto Soler, qui ha explicat que no hi ha nins bons i nins dolents, i Julio Basulto que ha marcat algunes pautes a tenir en conte per l’alimentació dels més petits.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992