El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Hi participaren més de 4.000 confrares i 33 confraries
La plaça de Sant Francesc de Palma, plena a vessar, va acollir, un any més, la processó del Sant Enterrament, que va començar a les 19.00 hores.
Hi participaren més de 4.000 confrares i 33 confraries que celebraven el darrer acte de les celebracions amb motiu de la mort i resurrecció de Jesús. Eren prop de les 12 de la mitjanit quan la darrera confraria, la de La Creu de la Calatrava, arribava a l’església dels Socors i clausurava la jornada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades