Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En el 90% dels carrers, la velocitat estarà limitada a 30 km/h
Palma serà Ciutat 30 a partir de dimecres 21 d’octubre. La limitació de circular a 30 kilòmetres per hora s’aplicarà al 90% dels carrers, tots aquells en què no s’especifiqui el contrari. És una mesura que ja està en marxa en altres ciutats com Bilbao, València, Alacant i Barcelona.
En el 10% dels carrers restants (vies principals i secundàries) es revisarà el límit de velocitat. Són 190 carrers en què la velocitat màxima es rebaixarà, en alguns casos, de 50 a 40 kilòmetres per hora i, en d’altres, de 70 a 50. Això s’indicarà amb 900 senyals que s’instal·laran durant els propers dos mesos.
El batle, José Hila, remarca que és un canvi cabdal perquè Palma avanci cap a un nou model de mobilitat més segur, saludable i sostenible.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat