Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Cansats de treballar fora de casa, i moltes vegades separats, van decidir muntar ells mateixos una empresa de xàrter
Una parella de Nova Zelanda i de Menorca, després de 7 anys separats per motius laborals, ha decidit començar una vida en comú. Han restaurat un vaixell turc al Port de Maó. L’han convertit en casa seva… i també en la seva empresa. Neus Pons Domènech, de Menorca, de 33 anys, va conèixer Brett Marlin Kolkrabs, ara el seu marit, fa uns 7 anys. Ell era capità de vaixell a Nova Zelanda, on va introduir na Neus, enginyera elèctrica de professió, dins el món de vaixell de luxe.
Cansats de treballar fora de casa, i moltes vegades separats, van decidir muntar ells mateixos una empresa de xàrter i tenir el seu propi vaixell. Una goleta turca, que ells mateixos van anar a cercar a Turquia, on la van comprar i dur fins a Menorca. Duen tot l’hivern restaurant-la i l’han convertida en la seva casa, al port de Maó.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat