La víctima roman estable dins la gravetat a Son Espases
El detingut, quan entrava als jutjats d'Inca, aquest diumenge de matí.
290La dona apunyalada a Alcúdia, aquest divendres, continua estable dins la gravetat a l’hospital de Son Espases. L’home que, presumptament, l’havia atacada, el seu espòs, ha passat aquest diumenge migdia a disposició judicial davant el jutge del Jutjat d’Instrucció número 2 d’Inca, qui ha decretat per a ell presó provisional sense fiança. De confirmar-se, es tractaria del darrer cas de violència de genere de les Illes.
La víctima va ser agredida devers les 7.20 h de divendres i fou traslladada a l’Hospital d’Inca per ser operada. Després de la intervenció, va ser traslladada a l’hospital de referència de Mallorca, on roman a l’UCI des d’aquest dissabte matí.
Va ser el mateix espòs qui va telefonar als serveis d’emergències. Fou arrestat per la Policia Local d’Alcúdia com a presumpte autor de l’agressió, que sembla haver estat comesa amb un ganivet de cuina. Tot d’una, va passar a disposició de la Guàrdia Civil, que n’ha assumit la investigació.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria