Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els nins evolucionen favorablement i la majoria dels intoxicats ja han estat donats d'alta a altres centres hospitalaris
Hospital de Son Espases./ Imatge d'arxiu
114Els tres infants de set, nou i 12 anys que estaven ingressats fins ara a l’UCI pediàtrica de l’hospital de Son Espases per una intoxicació per clor en un hotel de la platja d’Alcúdia han passat a planta i presenten una evolució favorable, segons han confirmat fonts hospitalàries.
El succés, que va deixar inicialment una vintena d’intoxicats, va ocórrer aquest dilluns, al voltant de les 12.35 hores, quan els socorristes van alertar als serveis sanitaris. A més de la desena de ferits que van ser traslladats a centres hospitalaris, uns altres van ser atesos en el lloc i altres van acudir pels seus propis mitjans a altres centres de salut.
Aquest dimarts, quatre dels ferits que havien estat traslladats a l’hospital General de Muro ja havien estat donats d’alta.
Una vintena d’intoxicats per una fuita de clor a la piscina d’un hotel del Port d’Alcúdia
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle