Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha recriminat a Sánchez que hagi proposat "unilateralment" la data
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha proposat constituir dilluns que ve, 24 de febrer, la taula de diàleg pactada amb el Govern català per començar a parlar del conflicte polític a Catalunya.
La celebració d’aquesta reunió constitutiva serà al Palau de la Moncloa.
El president de la Generalitat, Quim Torra, ha recriminat a Sánchez, que hagi proposat “unilateralment” la data, sense abans haver-la acordat prèviament amb ell.
Sánchez va assumir en la seva visita a Barcelona el compromís de constituir aquest mes de febrer la taula i participar ell mateix en aquesta primera reunió.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears