Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El pilot mallorquí de 42 anys no pensa en la retirada i espera poder disputar les 8 hores de Suzuka
Els plans de Pedro Vallcaneras s’han vist modificats per la COVID 19. El juliol havia de disputar les 24 hores de Montmeló i les 8 de Suzuka. La primera s’ha cancel·lat i la segona es disputarà al novembre.
Pedro Vallcaneras ja tenia ganes de posar-se el cas i començar a donar gas damunt la moto. El pilot mallorquí aprofita per fer trial, una disciplina que li aporta força als avantbraços i sensibiltat a les mans.
Ara intenta recuperar sensacions després de l’aturada obligada per la pandèmia del coronavirus. Amb 42 anys Pedro Vallcaneras segueix plantant batalla damunt la moto.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat