Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'haurà de portar una grua de Mallorca per poder efectuar l'operació
L’incendi que es produí a una fusteria de Ferreries ha deixat malmesa l’estructura de l’edifici. Per això se’ls ha recomanat enfondrar aquesta part. L’enderrocament no serà fàcil, ja que per la perillositat que suposa l’operació s’haurà de fer des de dalt amb una maquinària especial.
La matinada del diumenge es va produir un incendi en una fusteria del centre de Ferreries. Encara que els bombers van extingir el foc completament, durant el partit de la final de l’Eurocopa un vesí es va endur un ensurt en veure fum. Per això va avisar als bombers, van tirar espuma perquè no fumejàs més, però han assegurat que és normal i que encara es podrà veure fum sortir de l’edifici alguns dies més.
Els vesins relaten com, aquells més propers a l’incendi van passar una nit complicada i com aquells que estaven més lluny van sentir les sirenes, però no va ser fins al matí següent que no saberen el que havia passat. Al carrer es va tornant a poc a poc a la normalitat, però a la fusteria encara queda molt a fer. Així ho ha explicat el batle de Ferreries, Pedro Pons, que ha indicat que l’estructura de la part més posterior de la casa ha quedat molt malmesa i s’haurà d’enderrocar. Per poder enderrocar-ho, s’haurà de portar una grua especial de Mallorca, ja que a Menorca no n’hi ha cap amb un braç prou llarg per poder dur els treballs a terme.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"