Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
4 temes inèdits on la química entre els tres músics s'evidencia en l'ús de la improvisació
Arise significa sorgir, fer una passa endavant. I és el títol del darrer treball del trio que encapçala el músic Pere Bujosa. El resultat, 4 temes inèdits on la química entre els tres músics s’evidencia en l’ús de la improvisació. I un so madur que beu de les seves pròpies experiències i de la música que es fa actualment a Europa.
Quan la situació sanitària ho permeti, Pere Bujosa Trio presentarà Arise en directe. Mentrestant, queda gaudir de la cruesa del seu jazz a les plataformes digitals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals