Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Només hi queda una parada buida i les sol·licituds que reben són perquè hi hagi un altre bar. Voldrien, però, donar-li un altre ús
El mercat de Pere Garau de Palma vol mantenir la seva essència tradicional. Actualment, de les 52 paradetes que hi ha, 4 són bars. I la junta directiva ja ha dit que no vol que aquest espai es converteixi en un mercat gastronòmic.
En els darrers dos anys han fet feina perquè les 14 parades buides que quedaven s’omplissin de fruites, verdures i carns.
Anar al mercat és comprar, relacionar-se i fer barri. No volen que es converteixi en un lloc per només prendre el vermut.
Tot i que hi hagi bars, és clar, que forma part també de la seva fisonomia. Però no a qualsevol preu.
Aquest mercat demana que no es canviï la seva essència de barri de proximitat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general