Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En l'actuació, que serà aquest Divendres Sant a les 19:00, la banda presentarà el seu projecte totalment instrumental i underground
Perpetu és el projecte personal del manacorí Toni Llull i també el primer disc de la banda, formada per aquest bateria, Jaume Ávila, Sergio Ossorio, Pol Batlle, Oscar Garrobé i el dissenyador Joan Garau. Durant els estudis de música de Llull al conservatori superior del Liceu, a Barcelona, aquest percussionista va descobrir per on volia dirigir la seva carrera. “Estic molt agraït als professors i al Liceu”, diu. Però el fet és que, afegeix, “aquest aire acadèmic mai no m’ha sentat bé”. Va ser en canvi al centre de creació El Pumarejo, a la capital catalana, Llull va veure clara la seva inèrcia. El va descobrir gràcies a Roger Pistola, amb qui va col·laborar. “Allà vaig conèixer gent nova i vaig veure que allà hi tenia cabuda el meu imaginari”, diu.
Probablement, el projecte de Perpetu va néixer a Barcelona, per tant, i va viatjar fins a Mallorca. El disc, totalment instrumental “parla de les emocions sancionades o no ben vistes per la societat“, diu Llull, que defineix el disc com una obra programàtica que descriu com “un individu cerca l’equilibri”.
A l’actuació d’aquest Divendres Sant al Teatre de Manacor, on es presentarà el disc en públic, s’hi projectaran les videocreacions de Joan Garau. Es tracta d’imatges que va dissenyar durant el confinament: tot i que el projecte arrencà un any abans de la pandèmia, es va anar perfilant durant la crisi sanitària. I això es reflecteix en les obres. “De vegades necessitava una aferrada”, diu Garau, “i la música em duia a això mentre que dies en què estava més enrabiat destrossava les imatges“.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare