Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Viva Hotels ha organitzat una fira d'ocupació a Alcúdia per contractar un centenar d'empleats
Més de 300 aspirants han acudit aquest dimarts al procés de selecció de personal que la cadena Viva ha organitzat a Alcúdia. Cerquen un centenar de treballadors, sobretot personal de cuina i recepció, que és el que, asseguren, més escasseja d’ençà de la pandèmia. El responsable de Desenvolupament de Viva Hotels, Josep Damià Horrach, explica que “molta gent de la Península pel preu elevat del lloguer no ve enguany” i això fa que més que mai hagin d’apostar “per la gent de Mallorca”.
Aquesta menor competència amb treballadors de fora feia ser optimistes molts dels candidats que s’hi han presentat. Algunes de les ofertes de feina són per començar aquest mateix divendres. I és que molts d’establiments ja obren.
Segons l’Associació Hotelera d’Alcúdia, entre aquesta setmana i la que ve obriran la majoria d’hotels de la zona. La previsió és que per setmana santa, ja hi hagi un 80 per cent de la planta hotelera activa. Per al mes d’abril les previsions són moderadament optimistes: es preveu una ocupació mitjana del 60 per cent, que els dies de setmana santa arribarà fins el 70 per cent.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte