Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Les 1.800 places d'abonament de l'SMAP estan ocupades
Tenir un abonament en un aparcament públic de Palma és, ara mateix, un privilegi. Les 1800 places d’abonament distribuïdes en els 11 aparcaments de l’SMAP estan ocupades i hi ha 1500 persones en llista d’espera per tenir-ne una.
El problema és que poques vegades s’alliberen places. Molts dels abonats les renoven any rere any.
Els aparcaments amb més demanda i més llista d’espera són el del carrer Manacor i aquest, el de Santa Pagesa.
El mes d’octubre d’enguany s’acaba la concessió privada de l’aparcament de Plaça Major i l’Ajuntament en recuperarà la gestió. Aquí es podran fer més abonaments.
També s’afegiran una quarantena de places per a residents a l’aparcament del Comtat del Rosselló quan comencin les obres del carrer de Velázquez. I el 2021 l’Ajuntament recuperarà la gestió de l’aparcament d’Avingudes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar