Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es refereixen, entre d'altres, a l'excés de burocràcia, la situació de les telecomunicacions, la carretera general i a les urbanitzacions
PIME Menorca ha posat damunt la taula un llistat de dotze demandes i necessitats dirigides als partits que concorren a les eleccions. Són peticions que afecten tots els sectors productius. Es refereixen a l’excés de burocràcia, la situació de les telecomunicacions, la carretera general i també a les urbanitzacions i els polígons industrials… entre d’altres.
Agrupa 42 associacions, amb més de 2.000 empreses. Per això, demanen, en primer lloc, que les administracions tinguin més en compte aquesta representativitat. Un altre aspecte bàsic implica reduir traves normatives. En especial es refereixen a la Llei reserva de biosfera i al nou Pla Territorial insular que està a punt d’aprovar-se.
En la mateixa línia reclamen reducció i simplificació administrativa i que en l’atenció pública es recuperi la presencialitat. També que es fomenti la participació de les pimes menorquines en el sistema de contractació pública. I en un àmbit més concret, denuncien la lentitud de les obres a la carretera general de Menorca:
A més PIME Menorca reivindica que s’acceleri la implantació de la fibra òptica a l’illa. Per a les zones turístiques també demanen inversions importants en serveis, necessitat que fan extensible als polígons industrials… sense oblidar el suport a la creació d’activitat industrial així com el foment de les estances turístiques.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc