Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'escola universitària ADEMA i APEMA foren alguns dels guardonats
La Federació de la Petita i Mitjana Empresa de Mallorca (PIMEM) va lliurar la nit d’aquest passat dimarts els seus premis. Els guardonats es repartiren en set categories. Tots, però, connectats per un mateix concepte.
L’Escola Universitària ADEMA va recollir el premi a la categoria de Serveis, mentre que Ib-Red es va fer amb el de Responsabilitat Corporativa. L’hotel artanenc Can Moragues va rebre el reconeixement a la categoria de Turisme; Ca na Paulina, a la d’Empresa i Comerç; i Agromallorca, a la d’Indústria. Finalment, l’Associació de producció agrària ecològica APAEMA va ser guardonada amb el premi de Responsabilitat Social Corporativa i l’start up Generator Landing, amb el d’Innovació empresarial.
Personalitats de l’àmbit polític, social i empresarial ompliren el Teatre Xesc Forteza, a Palma, per gaudir, un any més, d’aquesta cerimònia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació