Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Durant les darreres 6 setmanes, el volum de reserves ha augmentat un 122% i les cancel·lacions han davallat al 30%
82
“La temporada turística d’enguany a les Illes presenta una recuperació molt favorable, però serà necessari potenciar la promoció”. Aquesta és la principal conclusió de l’estudi de demanda presentat per Pimem i elaborat amb dades de les empreses locals Dingus, Juniper, Roiback i Fideltour. El volum de reserves supera el de l’any passat, però no es preveu que l’activitat sigui major que el 60% d’un any precovid com el 2019 a l’espera de la reactivació del mercat britànic. Precisament, la planta hotelera es troba oberta al 50%, però el retard del Regne Unit ha provocat un alentiment. De moment, setembre és el mes amb més reserves i no es preveu que la temporada s’allargui més enllà de l’octubre.
La necessitat segons Pimem de potenciar la promoció implica aconseguir un volum més important del mercat nacional que a hores d’ara només representa un 7% de les reserves.
Durant les darreres 6 setmanes, el volum de reserves ha augmentat un 122% i les cancel·lacions han davallat al 30%. Les reserves de darrera hora es redueixen molt i les anticipades tornen als nivells habituals.
Les Big Data turístiques criden a potenciar la captació del turista nacional i indecís
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús