Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els horaris de les terrasses és un dels temes que plantejaran a les institucions en passar l'estiu
La patronal PIMEM tramita el renaixement d’una branca específica per als propietaris de bars i restaurants. Es preveu que a l’octubre ja estarà en marxa.
Mallorca disposa de prop de 10.000 establiments dedicats a la restauració, però fa 3 anys que no té cap branca dins la PIMEM que defensi les seves especificitats. Fins ara.
Tot i la imminent reimplantació de PIMEM Restauració, alguns empresaris lamenten que aquest estiu han registrat pèrdues per haver de tancar les terrasses a mitjanit.
Si tot va segons els plans, a l’octubre la nova directiva ja podrà anar a per feina.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat