L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El batle de Santa Margalida, Joan Monjo, ha anunciat que vol fer-hi una explanada pública amb brolladors i grades
Hi ha debat a Can Picafort per una decisió controvertida. L’Ajuntament de Santa Margalida té en ment eliminar la coneguda piscina del “Mar y Paz”, ubicada just davant la mar. Per fer-ho, demana revertir la concessió que Demarcació de Costes atorga anualment a un restaurant i així fer que l’espai sigui públic. El projecte que ha anunciat el batle, Joan Monjo, planteja eliminar la piscina per fer-hi una explanada pública, amb uns brolladors i unes grades que serveixin de mirador cap a la mar. Un projecte que seria la continuació d’unes obres d’embelliment que s’han fet enguany a la zona.
El projecte no es duria a la pràctica fins d’aquí a dos anys, però ja ha topat amb algunes veus crítiques. El partit Can Picafort Unit ha dit que s’oposa al projecte i ha iniciat una campanya en contra a les xarxes socials.
Actualment l’espai l’ocupa un restaurant privat a través d’una autorització anual que li concedeix costes. L’empra com a terrassa, amb servei de bar i taules i cadires i també se’n cuida de la piscina. El batle Santa Margalida diu que la piscina comporta un problema d’inseguretat, perquè de nit es buida i queda sense vigilància.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues